Twitter (2)

Renpart Vastgoed initieert, structureert en beheert met een klein team vanuit Den Haag een aantal vastgoedfondsen waarmee particuliere en kleine institutionele beleggers investeren in kleinschalig commercieel vastgoed in Nederland. Onze beleggers nemen deel in het risicodragende vermogen van deze fondsen. Wij beleggen in kleinschalige kantoor- en bedrijfsruimteobjecten en in supermarkten en wijkwinkelcentra. Ook zijn wij actief in transformatie van bestaand vastgoed naar nieuwe bestemmingen. Ons bedrijf verzorgt alle commerciële, technische en administratieve diensten voor de vastgoedfondsen. Vanwege het aanstaande vertrek van onze office manager zijn wij op zoek naar een nieuwe collega.

Profiel
• Spin in het web
• Pittig karakter, staat stevig in de schoenen
• Goed zelfstandig kunnen werken / initiatief nemen
• Servicegericht

Functie-eisen
• Minimaal vijf jaar recente, relevante en aantoonbare ervaring als secretaresse en/of office manager op mbo+/hbo werk- en denkniveau
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
• Goede kennis van het MS-Officepakket

De ideale kandidaat
• is vrolijk en enthousiast en heeft een goed gevoel voor verhoudingen;
• is zelfstartend, zelfredzaam en een echte aanpakker;
• denkt mee en vooruit en doet voorstellen ter verbetering;
• is creatief, dienstbaar en zorgzaam;
• heeft een representatief en verzorgd uiterlijk.

Het takenpakket is tweeledig: enerzijds de klassieke office management / secretariële taken zoals
• ontvangen van gasten;
• aannemen van de telefoon, waarmee je het eerste aanspreekpunt bent voor diverse partijen (dit varieert van aandeelhouders, juridisch adviseurs en makelaars tot huurders en technische leveranciers);
• verwerken en verspreiden van inkomende post en e-mail;
• agenderen, voorbereiden en notuleren van besprekingen en vergaderingen van Raad van Commissarissen en aandeelhouders;
• beheren van het papieren en digitale archief;
• bieden van facilitaire ondersteuning (waaronder het beheren van de kantoorartikelen, de lunchbestelling en het verzorgen van de ordelijkheid van het kantoor);
• organiseren van vergaderingen, bijeenkomsten en bedrijfsuitjes.

Anderzijds ondersteuning van de afdeling vastgoedbeheer, waarbij onder meer valt te denken aan:
• eerstelijns aannemen en uitzetten van storingsmeldingen door huurders;
• beheer van servicecontracten;
• beheren van juridische documenten en het bewaken van deadlines bij bijvoorbeeld verhuur- en verkooptrajecten.

Bijzonderheden
Aantal uren per week: 32-40
Op korte termijn beschikbaar
Wonend in de Haagse regio
Contract met uitzicht op een vaste aanstelling

Als je geïnteresseerd bent in de functie, dan nodigen we je uit een korte brief met in ieder geval onderstaande inhoud en bijlagen toe te zenden aan: [email protected] ter attentie van Wilma Vrolijk. Als er voldoende aanknopingspunten zijn, zul je worden uitgenodigd voor een kennismakingsgesprek.
• een curriculum vitae in pdf- of MS Word-format (géén standaard vacaturebank sjabloon of LinkedIn profiel);
• een recente (pas)foto;
• jouw motivatie om bij Renpart Vastgoed te komen werken;
• bruto salarisindicatie.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.